PDA

View Full Version : Went to get an eye exam yesterday and ......


red04svtcobra
07-30-2008, 06:46 AM
I will be needing glasses. :eek: I am far sighted she said. My eyes are still dialated from yesterday around 4pm from when she put drops in to look at the back of my eye. Most people get back to normal in 3-4 hrs, mines going on 15 hrs now. I have blue eyes and they say it takes longer with them but dang 15hrs!!! I will call them up today and see if this is normal or not. Anyways just thought I'd let some of you that know me know that I will be wearing glasses the next time you see me.:D

cobrabitn
07-30-2008, 07:03 AM
Wearing glasses makes you look sophisticated, don't sweat it! :thumbsup:

red04svtcobra
07-30-2008, 07:23 AM
4 eyes are better than 2.:thumbsup: It doesn't bother me at all, it runs in the family. Just thought I'd post a thread for the heck of it. :cool:

SuperG
07-30-2008, 08:01 AM
Yep...going in next week myself!

97whitevert
07-30-2008, 08:21 AM
Welcome to the crowd! I've worn them since 4th grade:eek:

2092CobraMadeIn98
08-13-2008, 03:02 PM
Just means your getting old:mad:

SuperG
08-13-2008, 03:31 PM
Just means your getting old:mad:
"Getting?"

red04svtcobra
08-13-2008, 05:11 PM
Yeah I'm getting old and I guess it comes with the territory. I got them last week and have been wearing them at work to see the small print and at home on the computer. Other than that I usually don't wear them because it makes my far distance blurry. Still trying to get used to the double vision out the side of the glasses!!

2092CobraMadeIn98
08-13-2008, 07:21 PM
Yeah I'm getting old and I guess it comes with the territory. I got them last week and have been wearing them at work to see the small print and at home on the computer. Other than that I usually don't wear them because it makes my far distance blurry. Still trying to get used to the double vision out the side of the glasses!!can you read this?! lol

Levi
08-13-2008, 10:15 PM
can you read this?! lol
What,,,,,,, can you speak up??

cfradam
08-13-2008, 10:39 PM
everyones getting glasses these days....




http://i184.photobucket.com/albums/x53/cfradam05/funny_animals_dog_wearing_heart_sha.jpg

red04svtcobra
08-14-2008, 06:01 AM
can you read this?! lolBarely without glasses. Why you mess with me like that??:cool: :D

2092CobraMadeIn98
08-14-2008, 03:38 PM
Barely without glasses. Why you mess with me like that??:cool: :DIt's all out of love! haha:thumbsup:

red04svtcobra
08-14-2008, 06:03 PM
:lol: Thanks. I maybe needing hearing aids too, LOL. J/K:eek: But when I had my last ear exam my right ear, I believe, can't pick up high pitch noise. I guess this can explain why I couldn't hear crickets in the garage if I rolled over on my left side but could on my left side. And here I thought they were playing games with me!! LOL

2092CobraMadeIn98
08-15-2008, 08:54 AM
hahaha thats funny lol

nos4atu
09-27-2008, 01:33 AM
they cant see your glasses when the're behind you trying to catch up:D