PDA

View Full Version : Starbucks and Food 6/1


Firme
05-31-2004, 02:53 PM
who all can make it out

Food at 7, starbucks at 8:30???

I think we want to give County Line BBQ another try.. They want to make things right for those who got poor service last go around.

Twice Bitten
05-31-2004, 03:07 PM
Anything but mudbugs!!!!! :barf:

93KingCobra
05-31-2004, 03:18 PM
I think we want to give County Line BBQ another try.. They want to make things right for those who got poor service last go around.

Ain't it free this time??

John Chingasos
05-31-2004, 03:50 PM
Ain't it free this time??


I am willing to give them another try ;)

Bartman01
05-31-2004, 04:21 PM
Ain't it free this time??

There are a limited number of comp dinners available (up to a certian price). For fairness sake they should be given to the people burned by the service on the last go round. Many ppl didn't even get what they originally ordered due to the place running out of items.

jimmysidecarr
05-31-2004, 05:57 PM
I'm in...... FREE or not.....

Jimmy :thumbsup:

Firme
06-01-2004, 12:27 AM
Compensatory meals would fairly go to those who were there last time.
Hopefully everyone can make it out again.

97CasperCobra
06-01-2004, 12:38 AM
I'll try to make it out...but I may be signing up for a summer school class tomorrow that's Tues/Thurs nights from 6-10 :( . Guess ya gotta do what ya gotta do. :doubt:

Firme
06-01-2004, 12:40 AM
I'll try to make it out...but I may be signing up for a summer school class tomorrow that's Tues/Thurs nights from 6-10 :( . Guess ya gotta do what ya gotta do. :doubt:

you're not taking summer school at A&M are you?

97CasperCobra
06-01-2004, 06:46 AM
you're not taking summer school at A&M are you?

nope...here at MoCo Community College :thumbsup:

Firme
06-01-2004, 07:20 AM
nope...here at MoCo Community College :thumbsup:

Thats good, otherwise, that would not be a fun drive every week.

Mephisto
06-01-2004, 09:11 AM
I am out this week. Out of Town

bluethunder
06-01-2004, 09:12 AM
I'd love to try and make it except I might get the car back on wednesday morning and not tuesday afternnon like I wanted!!!! :( :( :(

Oh, Well- When it's done, I'm going straight to the track and see if I can get the wheels off the ground!

93KingCobra
06-01-2004, 09:54 AM
There are a limited number of comp dinners available (up to a certian price). For fairness sake they should be given to the people burned by the service on the last go round. Many ppl didn't even get what they originally ordered due to the place running out of items.

And I would be one of those people B/C i got no brisket...

Levi
06-01-2004, 10:03 AM
I am in. :D

03 cobra toy
06-01-2004, 12:45 PM
:( I'm out..

bluethunder
06-01-2004, 01:00 PM
And I would be one of those people B/C i got no brisket...



HUNGRY MUCH????????????????????????? :rolleyes: :baby: :baby:












:rotf: :rotf: :rotf: :rotf:

Josh968
06-01-2004, 01:32 PM
I'll swing by Starbucks after my match :getsome:

93KingCobra
06-01-2004, 01:42 PM
HUNGRY MUCH????????????????????????? :rolleyes: :baby: :baby:












:rotf: :rotf: :rotf: :rotf:

your sooooo funny!! :D

bluethunder
06-01-2004, 01:50 PM
your sooooo funny!! :D


WE know this MANNNNNNNNNNNNNNNNNN

Arch Angel
06-01-2004, 01:59 PM
Since Jimmy sad that they had the best ribs in the world, I'll make it. Where is it BTW? I know it's on 1960, but at what cross street?

Levi
06-01-2004, 02:22 PM
Since Jimmy sad that they had the best ribs in the world, I'll make it. Where is it BTW? I know it's on 1960, but at what cross street?


Cutten Rd.

Firme
06-01-2004, 04:03 PM
:( I'm out..
:edmond:

Cutten Rd.

what Stan said... its like a mile or less north of 1960 on Cutten.

03 cobra toy
06-01-2004, 05:27 PM
:edmond:


:mad: It's that time of the year...

Firme
06-01-2004, 05:35 PM
:edmond:


:mad: It's that time of the year...

:dunno: :confused: thats the third time you've said that this year, what is it now? :D

Bartman01
06-01-2004, 06:31 PM
And I would be one of those people B/C i got no brisket...

You and me both. Just added my comment in case a whole new crew of ppl showed up expecting free food. My guess is there will be enough to go around, but ya never know.

Carl G
06-01-2004, 06:54 PM
Im in! :D :thumbsup:

97CasperCobra
06-01-2004, 11:45 PM
Sorry guys/gals....got the summer class, Tues/Thurs nights....6-10:10pm. :(

Sometimes you just gotta do what you gotta do......or enough to someday have a Franken-Cobra. :thumbsup:

93KingCobra
06-02-2004, 12:22 AM
Great food this time for a change I really stuffed myself.. If we go back next time I'm game if everyone else is :thumbsup:

Arch Angel
06-02-2004, 12:37 AM
Glad to have seen some old friends & to meet some new ones. Good meal, good company. :cheers:

Firme
06-02-2004, 12:59 AM
Glad to have seen some old friends & to meet some new ones. Good meal, good company. :cheers:

It was nice to see you man...

thems were some good ribs ;)

Arch Angel
06-02-2004, 01:04 AM
It was nice to see you man...

thems were some good ribs ;)Einstein agrees :D

http://www.mustangmods.com/data/2/einstein1a.jpg

Levi
06-02-2004, 10:08 AM
It was nice to see you man...

thems were some good ribs ;)
Was good to see everyone and hope you all get out more and hang with all use loose nuts.......... :thumbsup:

Einstein agrees :D
:rotf:

Evilcartman
06-02-2004, 01:38 PM
Food was good. Took a little long, but it was good. Kevin seemed to do pretty good so that a plus for future events.